الکی مثلاً وبلاگ داریم... √√√

سعی میشود هر ماه جالب ترین مطالب در این وبلاگ درج گردد./

الکی مثلاً وبلاگ داریم... √√√

سعی میشود هر ماه جالب ترین مطالب در این وبلاگ درج گردد./

ایجاد متن های متحرک در صفحه html

ایجاد متن های متحرک در صفحه html

تگ <marquee> به شما اجازه می دهد که یک متن را به دلخواه خود در صفحه به حرکت در آورید.


<marquee loop="infinite">متن  مورد نظر خود را اینجا بنویسید</marquee>

آموزش ایجاد متن چشمک زن با html

برای اینکه متنی در صفحه وب به صورت چشمک زن باشد از دستور زیر استفاده کنید(متن را در بین دو تگ قرار دهید):


<blink></blink

مغزتون چند سالشه؟!

دلتون می‌خواد بدونید که سن مغزتون با سن واقعیتون یکی هست یا نه؟ پس این آزمایش را انجام بدید تا سن مغزتان را بفهمید، سن خودتون هم که در شناسنامه‌تون هست!
صفحه را باز کنید و روی کلمه استارت کلیک کنید. با هرشروع تعدادی عدد به مدت چند ثانیه روی صفحه میان و بعد جاشون کادر خالی قرار می‌گیره. شما باید جای اعداد را به ترتیب کوچک به بزرگ روی دایره‌ها علامت بزنید. این کار را آنقدر ادامه بدید تا تمام بشه.برا اینکه جوّ جالبی بشه سن شناسنامه همراه با اون سن مغزتون رو اینجا بگین تا ببینیم چی میشه :دی

هرگز فکر نکنید دیگران احمقند!

هرگز فکر نکنید دیگران احمقند!


عتیقه‌فروشی در روستایی به منزل رعیتی ساده وارد شد.


دید کاسه‌ای نفیس و قدیمی دارد که در گوشه‌ای افتاده و گربه در آن آب می‌خورد. دید اگر قیمت کاسه را بپرسد رعیت ملتفت مطلب می‌شود و قیمت گرانی بر آن می‌نهد.


لذا گفت: عموجان چه گربه قشنگی داری آیا حاضری آن را به من بفروشی؟ رعیت گفت: چند می‌خری؟ گفت: یک درهم. رعیت گربه را گرفت و به دست عتیقه‌فروش داد و گفت: خیرش را ببینی.


عتیقه‌فروش پیش از خروج از خانه با خونسردی گفت: عموجان این گربه ممکن است در راه تشنه‌اش شود بهتر است کاسه آب را هم به من بفروشی. رعیت گفت: قربان من به این وسیله تا به حال پنج گربه فروخته‌ام. کاسه فروشی نیست.

مرجع اصطلاحات بازیهای آنلاین و شبکه

A

afk : دور از کیبرد یا Away from keyboard

B

bb : خداحافظ، Bye bye !

brb : بعدا بر می گردم، Be right back !

btw: مخفف by the way که در کل معنی راستی رو میده.(وقتی میخواهیم یه جورایی از یه موضوع به موضوع دیگه ای بپریم)

bk: مخفف back هست که وقتی کسی برای چند دقیقه از بازی میره , بعد برگشتن اینو مینویسه.

C

CW : مخفف کلمه Clan war.

cya : مخفف See you around یا cover your @ss !

D

dly : تأخیر یا Delay در انتقال اطلاعات در حین بازی.

ادامه مطلب ...

با مفهوم لوگوی خودروهای معروف آشنا شوید

ژاپنی ها در مورد نشانهای جنون آمیز کمی ضعف دارند.نشان کنونی تویوتا TOYOTA شبیه یک گاوچران با یک کلاه بزرگ است اما در واقع سه بیضی است که معرف قلب مشتری ، قلب تولید و قلب " پیشرفت فنی در حال گسترش و فرصتهای بیکران" است که دور دو بیضی دیگر قرار گرفته است.
چه رابطه ای بین پژو PEUGEOT و تندیس آزادی وجود دارد ؟ پاسخ این است که یکی از اولین خودروهای پژو به نام مدل شیر شناخته میشد که نشان محلی شهر بلفورد (محل ساخت مدل مزبور ) را روی خود داشت.
ستاره سه پر مرسدس بنز Mercedes-Benz نشان تسلط آن بر زمین ، دریا و آسمان است . این نشان برای اولین بار روی دایملر 1909 دیده شد و ترکیبی بود برای نشان دادن تاج افتخار بنز در تاریخ 1926. نشان کنونی حلقه محاط بر ستاره در تاریخ 1937 طراحی شده است.
نشان پورشه PORSCHE نشان محلی شهر اشتوتگارت است. اسب علامت مزرعه اشتات ، شاخها و خطوط مشکی و سرخ بخشی از نشان سلطنتی پادشاهی وورتمبرگ است.
علایم فوق نشان رسمی شهر میلان است و مربوط به جنگ های صلیبی میباشد انسانی که در حال خورده شدن است یک مسلمان یا یک کودک است . (بسته به اینکه چه کسی داستان را تعریف کند)
شما ممکن است تصور کنید دو علامت رو به بالا در آرم نظامی سیتروئن CITROEN به معنای حرکت رو به اعتلا و نزدیک شدن به مهندسی پیشرفته باشد.اما چنین نیست آندره سیتروئن کار در صنعت موتور را با تولید چرخ دنده آغاز کرد و علامت نظامی دو تایی در واقع سمبل دندانه های چرخ دنده هستند.
دست راست آقای فورد FORD؛ آقای هارولد ویلز در دوران نوجوانی از راه چاپ کارت ویزیت امرار معاش میکرد .پس در سال 1903 هنگامی که هنری در جستجوی یک آرم برای شرکت خود بود آقای ویلز ماشین چاپ قدیمی مدل جان بول خود را گردگیری کرد.مدل ظاهری آرم همان چیزی بود که برای کارت ویزیت خودش استفاده کرده بود. بیضی در سال 1912 ظاهر شد و رنگ آبی در سال 1927 اضافه گردید.
آرم کنونی فیات FIAT با پنج خط مایل در سال 1982 روی مدل اونو ظاهر گشت .هنگامی که آقای ماریو میائولی مدیر بخش طراحی فیات در حال رانندگی پشت کارخانه میرافیوری بود و برق قطع شده بود. ماریو آرم بزرگ فیات را بر فراز کارخانه دید که نور خفیف غروب از میان حروف می تابید و فورا طرحی از آن برداشت.چند خط بین حروف معرف فاصله هایی است که نور از میان حروف نام شرکت می تابید.
مانند آلفا رومئو سمبل شهر بولونیا است که این خودرو برای اولین بار در آن تولید شد.
آرم مزدا MAZDA چیزی بیش از یک لاله خوش فرم است. این آرم توسط ری یوشیمارا یک شرکت مشهور در زمینه تصویر سازی است تکامل یافته است حرف V نمایانگر بالهای باز شده است و در فرهنگ مزدا به معنای ابتکار ، درک هدف ، لطافت است.

ترفند افزایش شگفت انگیز سرعت انتقال داده در حافظههای usb

هنگام کپی فایلها بر روی انواع مختلف حافظه های جانبی از جمله کول دیسک ها و هاردهای اکسترنال ، چقدر منتظر پایان عملیات میمانید ؟

به نظر شما آیا برای بالا بردن سرعت انتقال فایلها بر روی USB راهی وجود دارد ؟

در این مطلب به معرفی یک ترفند خواهیم پرداخت که با استفاده از آن قادرید در ویندوز7 و ویندوز سرور 2008 سرعت انتقال فایلها را بر روی انواع مختلف حافظه های جانبی به صورت فوق العاده و شگفت انگیز افزایش دهید!

تنها کافی است یک فایل آپدیت 350 کیلوبایتی ارائه شده از سوی مایکروسافت را نصب و تنظیماتی که در ادامه به آن اشاره میشود را انجام دهید و افزایش سرعت انتقال فایلها را بر روی انواع مختلف کول دیسک ها و حافظه های جانبی به صورت محسوس مشاهده کنید !


همانطور که قبلا اشاره شد این ترفند تنها مخصوص ویندوز 7 و یا ویندوز سرور 2008 میباشد .

برای شروع لازم است تا یک فایل Update را از سایت مایکروسافت دریافت کنید .

1- با مراجعه به این صفحه میتوانید فایل مورد نیاز خود را دریافت کنید . حجم فایل حدود 350 کیلوبایت


http://support.microsoft.com/kb/2581464


یا اینکه مستقیم از اینجا فایل مورد نظر رو دانلود کنین :
http://parsaspace.com/files/3390134884/?c=1061

ادامه...↓

ادامه مطلب ...

عکس های خنده دار

theChive یکی از مخزنهای اصلی عکس خنده دار در اینترنت هست:
http://thechive.com

مخزن دیگه ی عکس خنده دار Funny Junk هست:
http://www.funnyjunk.com

فراموش نکنید که Reddit نود درصد از مواقع اولین جایی هست که یک عکس فرستاده میشه:
www.reddit.com

و بخش /b/ سایت 4chan رو فراموش نکنید:
www.boards.4chan.org/b

در آخر مسابقات Photoplasy سایت Cracked منبع خوبی برای عکس خنده دار هستن.
http://www.cracked.com/photoplasty/