الکی مثلاً وبلاگ داریم... √√√

سعی میشود هر ماه جالب ترین مطالب در این وبلاگ درج گردد./

الکی مثلاً وبلاگ داریم... √√√

سعی میشود هر ماه جالب ترین مطالب در این وبلاگ درج گردد./

Madonna-Miles Away

Album   :  Hard Candy - 2008
 Madonna-Miles Away

I just woke up from a fuzzy dream
تازه از یه کابوش بیدار شدم
You never would believe the things that I have seen
هیچوقت باورت نمیشه که چه چیزایی تو خواب دیدم
I looked in the mirror, and I saw your face
رفتم دم آینه ولی در اینه صورت تورو دیدم
You looked right through me; you were miles away
داشتی بهم نگاه می کردی ولی مایلها ازم دور بودی


All my dreams, they fade away
تمام آرزوهام رخت بستن
I’ll never be the same
و دیگه اون احساس قبلو نداشتم
If you could see me the way you see yourself
اگه به منم مثل خودت نگاه کنی
I can’t pretend to be someone else
نمیتونم وانمود کنم که کس دیگه ای هستم 


You always love me more
Miles away
تو همیشه از مایلها دورتر از من دوستم داری
I hear it in your voice when you’re
Miles away
و وقتی مایلها از من دوری میتونم اینو تو صدات بشنوم
You’re not afraid to tell me
Miles away
تو وقتی مایلها از من دور هستی نمیترسی که بهم بگی عاشقمی
I guess we’re at our best when we’re
Miles away
فکرکنم وقتی مایلها از من دوری احساس بهتری نسبت به هم داریم 


So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا 


When no one’s around, and I have you here
وقتی کسی دور و برمون نیست و فقط تو پیشمی
I begin to see the picture, it becomes so clear
شروع می کنم به دیدن یک عکس، عکسی که حالا داره شفاف تر میشه
You always have the biggest heart
تو همیشه قلب بزرگی داشتی
When we’re six thousand miles apart
وقتی ما شش هزار مایل از هم دوریم 


Too much of no sound
آفتابه لگن صد دست ولی شام و ناهار هیچی
Uncomfortable silence can be so loud
سکوتی نا خوشایند میتونه گوش آدمو کر کنه
Those three words are never enough
اون سه کلمع (تورو دوست دارم) هیچوقت کافی نیست
When it’s long distance love
وقتی بین دو عاشق فاصله زیادی باشه 


You always love me more
Miles away
تو همیشه از مایلها دورتر از من دوستم داری
I hear it in your voice when you’re
Miles away
و وقتی مایلها از من دوری میتونم اینو تو صدات بشنوم
You’re not afraid to tell me
Miles away
تو وقتی مایلها از من دور هستی نمیترسی که بهم بگی عاشقمی
I guess we’re at our best when we’re
Miles away
فکرکنم وقتی مایلها از من دوری احساس بهتری نسبت به هم داریم 


So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا 


I’m alright, don’t be sorry, but it’s true
من حالم خوبه، نگران من نباش، اما این حقیقت داره
When I’m gone, you realize
وقتی من برم، تازه متوجه میشی
That I’m the best thing to happen to you
که من بهترین چیزی هستم که میتونه تو زندگیت رخ بده
You always love me more
Miles away
تو همیشه از مایلها دورتر از من دوستم داری 


I hear it in your voice when you’re
Miles away
و وقتی مایلها از من دوری میتونم اینو تو صدات بشنوم
You’re not afraid to tell me
Miles away
تو وقتی مایلها از من دور هستی نمیترسی که بهم بگی عاشقمی
I guess we’re at our best when we’re
Miles away
فکرکنم وقتی مایلها از من دوری احساس بهتری نسبت به هم داریم
You always love me more
Miles away
تو همیشه از مایلها دورتر از من دوستم داری 


I hear it in your voice when you’re
Miles away
و وقتی مایلها از من دوری میتونم اینو تو صدات بشنوم
You’re not afraid to tell me
Miles away
تو وقتی مایلها از من دور هستی نمیترسی که بهم بگی عاشقمی
I guess we’re at our best when we’re
Miles away
فکرکنم وقتی مایلها از من دوری احساس بهتری نسبت به هم داریم 


So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا
So far away, so far away
اون دوردورا، اون دور دورا


منبع:http://lyricsy.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد