الکی مثلاً وبلاگ داریم... √√√

سعی میشود هر ماه جالب ترین مطالب در این وبلاگ درج گردد./

الکی مثلاً وبلاگ داریم... √√√

سعی میشود هر ماه جالب ترین مطالب در این وبلاگ درج گردد./

یوتیوب را با هر فرمتی که میخواهید دانلود نمایید

youtube-icon

درابتدا دو تا تذکر خدمت دوستان داشتم.

اول خدمت همه دوستان عرض کنم این آموزش ویژه دوستان خارج از کشور و دوستانی که قادر به دسترسی به سایت های فیلتر شده میباشند ، میباشد.

دوم هم اینکه متاسفانه به دلیل بعضی سو استفاده ها ، این سرویس در ایران از دسترس خارج شده ، مگر نه شما توی یوتیوب میتونین هر فیلمی از مذهبی گرفته تا شیطان پرستی پیدا کنین و مهم اینه که فرهنگ استفاده ما چطور باشه. پس لطفا دوستان خیلی به این کلمه یوتیوب حساسیت نشون ندن.

اما داستان چیه ؟ شاید شما دوستان هم مثل بنده وقتی یک ویدیوی خوب توی یوتیوب مشاهده میکنید دوست دارید اون رو دانلود کنید. ولی مشکل اصلی اینه که با هر نرم افزاری که شما این کار رو انجام بدین فرمتی که دانلود میشه flv هست. درسته که اکثریت پلیرهای جدید این فرمت رو ساپورت میکنن وحتی windows media player 12 ویندوز هفت هم به طور پیشفرض این کدک رو در خودش داره ولی بیشتر فیلم های یوتیوب اونقدر جذاب هستند که شما دوست دارید اون رو تو موبایل همراه خودتون داشته باشین. و اینجا باید این فرمت به فرمت هایی مثل 3gp و یا mp4 تبدیل بشه. خودتونم دنگ و فنگ تبدیل فرمت و ... رو که میدونین.

اما اگر یه سایتی پیدا بشه که فقط لازم باشه لینک ویدیوی یوتیوب رو بهش بدین و اون رو با هر فرمتی که خواستین اعم از mp4  ، avi ، mpg ، wmv و حتی mp3 و خیلی فرمت های دیگه دانلود کنین چی ؟ امروز قصد معرفی این وب سایت رو دارم.

شما میتونید وارد این آدرس بشید. جالب اینجاست که این وب سایت زبان فارسی رو هم پشتیبانی میکنه. میتونین از بالای سایت زبان فارسی رو انتخاب کنین.

http://www.clipconverter.cc

سپس لینک مورد نظر رو وارد کنید و روی هر فرمتی که مایل به تبدیل به آن هستید کلیک کنید.


ادامه مطلب↓

Image_3

از پایین میتونید کیفیت ها رو زیاد یا کم کنین. سپس روی continue کلیک کنید

و در آخر در پایین روی start کلیک نمایید. کمی صبر کنین تا سرور این سایت فرمت رو تبدیل کنه ( چند ثانیه ) بعد کار تمومه !

Image_2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد